23 november 2010

och samtidigt någon helt annanstans

Cape Vidal, Sydafrika

12 kommentarer:

  1. Ja tänk om man kunde ta sitt pick och pack och bara dra ner dit!!
    Hos mig räcker det att det blir 1dm snö ihop med kraftig vind så kommer man knappt utanför stan!
    Jösses vad skönt det ser ut att gå där på stranden!

    SvaraRadera
  2. Så underbart det ser ut! Rajson och jag håller på och packar. Ställer du upp som guide?

    SvaraRadera
  3. Vi drar med en gång! Hit hittar jag.

    SvaraRadera
  4. Å, jaa...DÄR skulle jag ju vara istället för i det här snöiga kalla mörka!

    SvaraRadera
  5. Ååå så underbart! Jag tar nog och packar min väska jag också.

    SvaraRadera
  6. Det är bara att hänga på!

    SvaraRadera
  7. Absolut! Det börjar bli ett riktigt gäng nu. Det ska bli kul!

    SvaraRadera
  8. Underbar bild! Får en verkligen att längta bort!

    SvaraRadera
  9. Du kan starta Della Tours! ;D

    SvaraRadera
  10. Bra idé! Eller Dellas Destinationer.

    SvaraRadera