25 november 2010

Vit, vitt, vitt


Idag fick cykeln stå.

4 kommentarer:

  1. Ja, det är nog bäst att lämna cykeln hemma i detta vädret!

    Klart att pepparkakor räknas, själv började jag knapra på dem redan i oktober - favoriten är Annas!

    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det gjorde du helt rätt i. Jag får lita på de allmänna kommunikationerna och det var inte mycket som stämde för mig igår. Idag gick det lite bättre... bussen var visst 20 min försenad men det märkte ju inte jag eftersom jag lyckades precis tajma in den. Ibland har man tur.

    SvaraRadera
  3. Det är i alla fall vackert att titta på.
    Igår fick jag en känsla av att det inte har varit sommar sen förra säsongens all snö. Kändes som ett normal tillstånd med snöstorm.Hua, vill inte vara med!

    SvaraRadera
  4. Så klokt av Dej, håller vinterjackan måttet nu när det verkligen är vinter;)

    annette

    SvaraRadera