18 december 2010

Alternativ

Någon mer som kan tänka sig att sitta här i stället?

10 kommentarer:

  1. Ja, det ser ju väldigt avkopplande ut ;)

    SvaraRadera
  2. Ser lite varmt ut. ;) Nej, naturligtvis skulle jag absolut kunna tänka mig att sitta där! Faktum är att det känns EXTREMT lockande.

    SvaraRadera
  3. Ja du där skulle jag gärna kunna sitta och filosofera lite!

    SvaraRadera
  4. Får vi plats allihopa? Annars kan jag sitta på marken...Usch det har snöat på tvären här idag...HELA dagen.

    SvaraRadera
  5. Jajaja, ta mig dit på momangen! Bort från den här hemska kylan som kryper in i kroppen överallt. Vi får alldeles säkert plats där allihop för, finns det hjärterum finns det stjärterum. :)

    SvaraRadera
  6. Jag kommer gärna dit och sitter i solen, kanske ett glas vitt skulle smaka gott oxå;)

    Jäkla väder vi har!!

    Ha en skön söndag!

    annette

    SvaraRadera