31 december 2010

Ett Gott Nytt År!

13 kommentarer:

  1. Gott Nytt År till dej också!
    ...och vilken härligt mjuk och somrig bild...så skön att se på.

    SvaraRadera
  2. Ett gott nytt 2011 till dig också!

    Ett underbart foto du visar här. Är det ett resultat av raw-dvd:n tro? Funderar på att införskaffa den jag också, men har inte kommit till skott ännu. Det blir nog nästa år i stället, för vad jag förstår av vad du skrivit så är den värd att se och lära av.

    Hur gick det förresten med Visuell kommunikation? Blev du klar med kursen?

    SvaraRadera
  3. Susanne: Bilden är från strax före dvd:n - eget experimenterande alltså. Jag gillar skarp det här med olika lager.
    Visuella kommunikationen har det gått lite trögt med, men nu håller jag på med slutuppgiften och tänker bli klar med den imorgon och sedan skicka in på söndag. Se, nu har jag sagt det offentligt, så nu får jag göra det också. :-) Hur gick det för dig?

    SvaraRadera
  4. Verkligen ett foto i min smak!
    Gillar känslan, färgerna, motiven ja allt!
    Lycka till med slutuppgiften.
    Själv blev jag slö och orkade inte fullfölja nämnda kurs. VAr lite segt periodvis!
    Önskar dig ett gott slut och Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  5. Vilket underbart kort inför det nya året! Gillar bildbehandlingen!
    Gott Nytt Kreativt År önskar jag dig!

    SvaraRadera
  6. Gott nytt år till dig också!

    SvaraRadera
  7. Här hos Dej har det under några dagar pågått en massa spännande saker med bilder, helt fantastiskt att få del av Dina väldigt både fina och ibland vackra bilder som den här.
    Förstår att Du haft roligt medans jag slitigt och arbetat både med det ena och det andra, fast nu har jag lagt in loggan om 365, så nu får det bli en rivstart imorgon;)

    Gott Nytt År!


    annette

    SvaraRadera
  8. Jo, jag blev klar i somras. Gjorde slutuppgiften på vårt flygfält när det var flyguppvisningar.

    Lycka till med slutuppgiften!

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar bild! Somrig fast ändå lite mystisk. En dag som idag passar för bildredigering. Fönstren är fyllda av snöslask så nu behöver jag bara lite inspiration innan jag startar.
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  10. Underbart! Om mitt år blir hälften så fint som din bild får jag vara nöjd. Allt gott till det Nya Året!

    SvaraRadera