02 januari 2011

Bildligt talat

Fler bilder i fotoutmaningen Bildligt talat finns hos Mimo.

7 kommentarer:

  1. Och din nya frisyr var till belåtenhet? ;)

    SvaraRadera
  2. Ack om det ändå hade varit jag som fått en ny hair do. Men det var hopplöst att ens försöka med mitt. #:-)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig färgstark bild på två vackra kvinnor. Mycket värme/Lis

    SvaraRadera
  4. Ahh vilken härlig bild! Här finns det mycket att titta på och reflektera över. Jag undrar t ex varför frisören har hatt på sig. Hon kanske inte haft tid att fixa sitt eget hår?

    SvaraRadera
  5. Härligt färgstark bild. Första jag kände var glädje, sen spänd förväntan! Ha dé!

    SvaraRadera
  6. Sådär ser inte min frisör ut..hon är stilig hon också men den här kvinnan var det verkligen ngt extra med!! Hatt på frisör har jag aldrig sett.

    SvaraRadera
  7. Härligt att se en färgstark bild, undrar hur lång kön skulle vara till denna vackra frisörska om hon fanns i Sverige och även friserade män;)

    annette

    SvaraRadera