30 januari 2011

Bildligt talat

Mer bildligt talat finns hos Mimo.

9 kommentarer:

  1. ser ut vara varmt och skönt.
    Krokodilerna lurar i vassen!?

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Tycker om alla de olika färgerna beroende på avståndet. Jag hade dessutom väldigt gärna varit där :)

    SvaraRadera
  3. Ser lugnt och stilla ut....eller är det något som lurar i vassen/Lis

    SvaraRadera
  4. Ja tack, jag följer väldigt gärna med på den båtturen;)

    Så härliga konturer och fina färger i bilden!

    annette

    SvaraRadera
  5. Ljuset ger mystik och spänning i bilden. Vad såg ni?

    SvaraRadera
  6. Vänta på mig - jag har biljett!

    Härlig bild...ett skimmer!

    SvaraRadera
  7. En skön kvällstur! Vackert ljus i bilden!

    SvaraRadera
  8. Flodsafari? Nyfiken på var det är.

    SvaraRadera
  9. Så vackert! Jag vill gärna åka med.

    SvaraRadera