07 januari 2011

Staket (9/365)

Snöhögarna börjat bli väldigt stora nu, men idag töade det faktiskt lite i solskenet. Och med lite menar jag verkligen lite. Det blir lite tyngre att cykla då också när man liksom sjunker igenom. Kedjan hoppade förresten av för första gången på hemvägen idag. Jag försökte växla samtidigt som jag cyklade i några snögupp. Det var inte så lyckat, men en arbetskompis fixade det snabbt och visade hur jag ska kränga dit kedjan.  Så nu kan jag det.

(Tema nr 276 Staket) 

7 kommentarer:

  1. Vackert! Tur att man har hjälpsamma vänner omkring sig när "olyckan" är framme!

    SvaraRadera
  2. På ett sätt rätt bra med tanke på din nyvunna kunskap!

    SvaraRadera
  3. Det fanns någon mening med det också mao. Vacker bild trots all snö. ;)

    SvaraRadera
  4. Härliga färger och den där taggtråden ser nästan otäck ut men väcker samtidigt min nyfikenhet.

    SvaraRadera
  5. va fint :) att ett staket kan se så fint ut :) mycket bra gjort :D

    SvaraRadera
  6. Idag håller sig nog inte snön innaför staketet, det verkar töa rejält utanför här, skitigt verkar det bli oxå.

    Så så här vackert vitt mot den blå himlen lyser nog inte snön idag!

    annette

    SvaraRadera
  7. Jättefin bild, älskar färgerna!

    Jag fick också slå upp bokeh, trodde först att det var felskrivet... Men nu vet jag också vad det är, lite trixigt att få till snygg bokeh bara... :)

    SvaraRadera