06 februari 2011

Gångjärn (53/365)

Inte så mycket att orda om egentligen.
(Tema nr 91 Gångjärn)

6 kommentarer:

  1. Håller med, den bilden talar för sig själv.

    SvaraRadera
  2. Nja, lite tycker jag nog finns att säga, snygg form där gångjärnen var fästade,sedan kan det väl vara bra att i år eller nästa år skrapa rost och måla om:)

    Ha en skön söndagskväll!

    annette

    SvaraRadera
  3. Formen har jag bara påverkat lite lite själv. Kunde inte motstå att dra i några av photoshops reglage. :-) Men rosten är äkta.

    SvaraRadera
  4. Ha, ha, Du jag ligger bara aningens före;)

    Har Du några knep för att bli av med Dina förkylningar så där snabbt förrsten!?

    annette

    SvaraRadera
  5. Svar: starkt immunförsvar och positivt tänkande!

    Ok, det stämmer ganska så bra, då vore det ju bara att se till att inte träffa så mycket infekterade patienter oxå;)

    SvaraRadera
  6. Varje gång jag ser bussen där du har kommenterat förflyttas jag tio år bakåt till Sudan. Öken buss var transportmedlet då för mig. :-)
    Fö gillar jag dina bilder! Så det så! =0D

    SvaraRadera