04 februari 2011

Nytt (50/365)

Nya blommor på jobbet.

(Tema nr 196 Nytt)

6 kommentarer:

  1. Det är ett vårtecken det tycker jag, skall nog köpa lite nya blommor i helgen!

    Japp, nu är femtio klara, gått bättre än jag trodde vid starten!

    Ha en skön kväll!

    annette

    SvaraRadera
  2. Hoppas Du inte blir sängliggande. Du får ta något "starkt" så Du bromsar förkylningen, om inte annat så blir det ju lite roligare;)

    annette

    SvaraRadera
  3. Blomman till vänster(vad den nu heter) är en av mina favoriter. Brukar överleva några veckor hos mig till skillnad från kompissen bredvid!
    Oj, är det förkylninge på G. Aj, då.Hoppas det är falskt alarm!

    SvaraRadera
  4. Du lyckades fånga solen också. Härligt!

    P.S. Är du sjuker? Krya på dig snart!

    SvaraRadera
  5. Lite nytt i fönstret piggar alltid upp :o)

    SvaraRadera
  6. Snuvan går nog bort. Jag behöver inte ligga i sängen i alla fall även om det känns lite segt. :-)

    SvaraRadera