16 februari 2011

Viloplats (70/365)

Det verkar dröja ett tag till.

(Tema nr 336 Viloplats)

5 kommentarer:

  1. Ja, det verkar tyvärr så att dom får vila lite till.
    Verkligt snygg och ren bild, oxå trevligt ibland!!

    Snyggt jobbat, går ju som en dans det här;)

    annette

    SvaraRadera
  2. ja, de får nog gött ligga uppåned ett tag till... men snart så!!!
    Åh vad jag längtar till sommaren...

    SvaraRadera
  3. Oj vilken energi du visar i bild produktionen. Är man inte inne hos dig varje dag så finns det massor att kika på.
    Hoppas du får visa lite spännande varma bilder snart. Jag gillar ju alla dessa sköna vintermotiv, men...
    Jag blir i alla fall väldigt glad av ett rött båt underrede!
    HA det gott!

    SvaraRadera
  4. rajson: ja, det blir väldigt enahanda det här med alla vinterbilder... Det är ju egentligen inte sånt jag vill visa här. Jag får gräva lite i arkiven så länge. :-)

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker bild! Blir glad av den!

    SvaraRadera