26 juni 2011

Nacke (235 av 365)


(Tema nr 188 Nacke)

7 kommentarer:

  1. Och det var en snyggt dekorad nacke till skillnad från min välansade;)
    Trolsk?
    Ut i skogen i kvälls eller morgonljus,gärna lite mossigt och stenigt, sedan lite PS som Du är så duktig på, vips så har fixat en trolsk bild!

    annette

    SvaraRadera
  2. Lite Roger Pontare-stuk tyckte jag det var innan jag fick upp den stora bilden. :-)
    Matchat i förgerna är det iaf och man behöver ju inte bekymra sig för hur man ser ut i håret.

    SvaraRadera
  3. Men, vad hittar hon i muren? Ser allt lite underligt ut att titta in i den så där. :)

    SvaraRadera
  4. Jag blir lite nyfiken på kvinnan... Var är bilden tagen? Vad tittar hon på?

    SvaraRadera
  5. Snygg huvudbonad! Jaa, påminner lite om Pontare faktiskt!

    SvaraRadera
  6. Det här är en av skådespelarna i teatern Nyköpings Gästabud som ska spelas i juli. Jag råkade slinka in på borggården vid Nyköpingshus igår just när de repeterade.

    SvaraRadera
  7. Perfekt läge för en vampyr att hugga in. :-)=

    SvaraRadera