21 augusti 2011

Bildligt talat

resväska

Mer Bildligt talat finns hos Mimo.

11 kommentarer:

  1. Hi, hi ja man tager vad man haver, eller är det så att det är installation!?

    Tycker om det gör jag väldigt mycket, vad det än fyller för funktion;)

    annette

    SvaraRadera
  2. Oj oj - här verkar resandet ta slut!

    Men den här installationen kan väl inte vara något för dig. Du planerar säkert många nya resor framöver. Eller hur?

    SvaraRadera
  3. Haha, så kul! På flygplatsen i Santiago (de Chile) finns en liknande installation men den når inte riktigt ända upp till taket (som iofs är mycket högre just där kappsäckarna står, ett par våningar eller nåt).

    SvaraRadera
  4. Det är är en installation på Dunkers kulturhus i Helsingborg. Jag tyckte det såg lite kul ut, men jag har svårt att se det konstnärliga i det hela. Stapla resväskor kan väl vem som helst, liksom... :-)

    SvaraRadera
  5. Della, det gäller att få idén, det är då det är konstnärligt;)

    annette

    SvaraRadera
  6. Nog för att du reser mycket....jag skojar för jag såg att det var ett konstverk. Ha det gott/Lis

    SvaraRadera
  7. men oj vad du har packat - ska du iväg....


    dummar mig bara

    snygg installation!

    SvaraRadera
  8. Härlig idé! Men vad hender om man tar tag i en av dom...?

    SvaraRadera
  9. Det ser kul ut i alla fall. :-)
    Kanske vad de gör av allt bagage som försvinner under resans gång?
    Samlar ihop det till en installation.
    Hette konstverket "lost and found"?

    SvaraRadera
  10. Haha, Eriks namnförslag är klockrent!

    SvaraRadera