28 augusti 2011

Bildligt talat


Mer Bildligt talat finns hos Mimo.

10 kommentarer:

  1. En fisk på det jättefina Tropikariet i Helsingborg och jag tittade länge på varandra.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, vilken härlig uppsyn den fisken har.

    SvaraRadera
  3. Inte lätt att fota akvariefiskar, men du har lyckats bra.

    Simma lugnt! Och ha en skön vecka!

    SvaraRadera
  4. Toppenfokus! Kanonbild och vilket uttryck fisken har dessutom. BRA FÅNGAT!

    SvaraRadera
  5. Snyggt!
    Beundransvärt att du fångat ett uttryck, jag menar, hos en firre!

    SvaraRadera
  6. Du var mig en stor fisk! Jag tror jag vänder, kanske fisken tänker.

    SvaraRadera
  7. vad förvånad den verkar när den ser dig....vad hade du på dig för kläder? ;-) eller var det frisyren som var spännande ??

    SvaraRadera
  8. Pysselfarmor: Eller kanske ett stort objektiv där ansiktet borde ha suttit. ;-)

    SvaraRadera
  9. Fulsöt fisk tycker jag, ser aningens rädd ut!

    annetet

    SvaraRadera