01 september 2011

Jag tror jag förstår

Det börjar bli lite trassligt nu det här med bokningar och avbokningar av resor hit och dit.

Jag har i alla fall förstått att det inte funkar om jag försöker boka någonting annat än Asien. Ja, Europa funkar ju också tydligen. Allt annat verkar kört för mig av någon anledning. Detta baserar jag endast på att det har fungerat så fint med Asien förut, och att de tre som inte har blivit något för min del skulle ha gått till Afrika resp Sydamerika.

Då har jag listat ut det, då. :-)


4 kommentarer:

  1. Statistik när den är som mest övertygande. ;)

    Nej, men hoppas att du hittar en resa! Nu kan väl knappast fler bli inställda i alla fall. Om jag får bestämma alltså.

    SvaraRadera
  2. Ha,ha Du har verkligen funderat över Ditt öde vad gäller resor, frågan är nu vad Ditt nästa drag blir i detta drama;)

    annette

    SvaraRadera
  3. Kikar in för att säga "Muchas gracias"! Förhoppningsvis på rätt dag då, är liiite osäker på om det den stora dagen är den 5/9 eller 6/9.

    Fy så trist med inställd Argentina-resa!!! Hoppas att du hittar nåt annat i Latinamerika som inte ställs in i då... eller åk på egen hand så bestämmer du själv! :)

    Blir inte så långrandig nu... kom hem från España för ett par timmar sedan. Det kommer mera. ;)

    SvaraRadera
  4. Det är tydligt att jag inte skulle in i datorn idag... skriver bara hälften av vad jag tänker och glömmer det viktigaste: GRATTIS!

    SvaraRadera