09 oktober 2011

Bildligt talat


Mer bildligt talat finns hos Mimo.

10 kommentarer:

  1. Läckert beskuret Della!!! Den här bilden gillar jag jätte mycket, verkligen. Tack snälla för kommentaren. Jag fick det glädjande beskedet att jag klarat examen för ca 1 månad sedan, men att hålla certifikatet i handen kändes ändå...............yes det ÄR på riktigt ;-)

    SvaraRadera
  2. Fin bild. Håller med om att den är läckert beskuren!

    SvaraRadera
  3. Bilden är som den kom direkt ur kameran. Den liksom beskar sig själv. :-)

    SvaraRadera
  4. Då får man säga: utmärkt komponerad med fin skärpa :)

    SvaraRadera
  5. Vilken skärpa! Och så fräckt och fantasifullt beskuret. :)

    SvaraRadera
  6. Uj uj, vilken bild. Blev verkligen snygg och läcker. :-)
    Bara njuter.

    SvaraRadera
  7. Vänta på mig jag kommer alldeles bakom. Vilket fräckt foto. Gillas!!

    SvaraRadera