12 oktober 2011

Sant eller?

Ryugyong

Jag kan intyga. Ryugyong finns.

5 kommentarer:

  1. Är den verkligen så ful då?
    Jag tycker mycket om din bild, den känns faktiskt ren och klar, det finns liksom inget dis i bilden som det ofta är över storstäder.

    SvaraRadera
  2. Ja, ja jag ser det, Du har bevisat det med den bilden;)
    Ser ut att var stad med en del lite spännande byggnader tycker jag!

    annette

    SvaraRadera
  3. var tvungen att googla lite på detta hotell (aftonblandets länk var inte samarbetsvillig med min dator).
    Är det alltså ett betonmgskal utan fönster, dörrar och innerväggar? Eller har man börjat om igen för att få hotellet färdigt?
    Bara undrar...

    SvaraRadera
  4. Bonnfrua: man har tagit tag i det hela och bygger för fullt efter att det bygget ha stått stilla i en massa år.

    SvaraRadera