04 februari 2012

Bad day



9 kommentarer:

  1. Men du är ju för grym alltså! Som jag skrattade;-))

    SvaraRadera
  2. Aaauch, det blir inga fler simtag för den där inte... tänkte jag när jag läste slarvigt... sedan såg jag att rubriken var på utrikiska, haha. Jag måste ställa en samvetsfråga: Hittade du den så där? Svara ärligt nu. ;)

    SvaraRadera
  3. Svårtolkat, men jag ska inte pressa dig... ;)

    SvaraRadera
  4. Vilken festlig bild.
    Klart underhållande. Jag fick garva lite, tack för det.
    Trevligt att hamna på din lista med andra bloggar. :-)
    Snällt att fråga.
    Ha en skön fortsättning på helgen.

    SvaraRadera
  5. Inte lätt att vara näbbmus :)

    SvaraRadera
  6. Stackarn, så fel det kan gå ibland! Jag blev glad över att det inte var Du som hade en "Bad Day":)

    annette

    SvaraRadera
  7. Din dyker i snön, min simmade i baggens vattenhink.
    Men de har ett gemensamt...

    SvaraRadera