26 februari 2012

Bildligt talat


Mer bildligt talat finns hos Mimo.

10 kommentarer:

  1. Gud är stor - och gummorna så små.
    Vet inte vad du vill ha sagt med bilden men det var mitt första intryck.

    SvaraRadera
  2. Pumita: Det vet inte jag heller.

    SvaraRadera
  3. OK, men då håller jag mig till min tolkning tills fler infallsvinklar dyker upp. Då kan jag revidera mitt första intryck och se om det håller ff.

    SvaraRadera
  4. Pst, du har inte länkat hos Mimo. :)

    SvaraRadera
  5. En riktigt stoor byggnad (kyrka?) och små gummor som tydligen är glada för en liten pratstund!

    SvaraRadera
  6. En riktigt stoor byggnad (kyrka?) och små gummor som tydligen är glada för en liten pratstund!

    SvaraRadera
  7. Kanske är gummorna de enda som bryr sig om den stora slitna kyrkan!
    Pelarna verkar gigantiskt stora. Ser lite lustigt ut.
    Skevt perspektiv på något sätt med de små gummorna mot den stora byggnaden.

    SvaraRadera