29 april 2012

Bildligt talat


Mer Bildligt talat finns hos Mimo.

9 kommentarer:

  1. Bättre kan inte Aprilväder visas på bild, saknas bara snö;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här är en vattenläcka som vi hade alldeles i närheten av mitt jobb igår. :) Känns som den miljonte vattenläckan minst här i stan. Dåligt ledningsnät som kommunen vill inte göra någonting åt.

      Radera
  2. Aha, trodde det regnade;-))
    Dåliga vattenledningar känner vi till här i stan oxå, tror dom har börjar göra lite mer åt både det och dagvattenbrunnar som inte räcker till vid dom kraftiga regnväder vi får nu numer.

    SvaraRadera
  3. Vårflöde och glada stänk, trodde jag tills jag läste kommentaren.
    Men jag fortsätter att le (ursäkta det är igenkänning också)

    SvaraRadera
  4. Usch vad det regnar hos dig med - fast du kanske är någonstans där man glädjer sig åt regnet :)

    SvaraRadera
  5. Ooooops en liten översvämning ser jag. Höll precis på att föreslå skyfall eller vattenläcka... åsså läste jag ditt svar till Annette. Vattenläcka it is! Cool bild, men trist att kommunen inte bryr sig.

    SvaraRadera
  6. Oj, vad vatten! Vattenläckor är aldrig roliga.

    SvaraRadera
  7. Vattenläckor skapar vackert stänk!
    Variant på vårflod. ;-) Blir som en liten insjö.

    SvaraRadera
  8. Wow vilket flöde och jag ser vad andra har skrivit att det var en läcka. I vilket fall blir det ordentligt blött.

    SvaraRadera