06 april 2012

Datortrubbel

Vad trist det är när ens dator pajar just en sådan här dag. :(

8 kommentarer:

  1. Neeej, det är inte sant. Så himla trist nu när det är så perfekt fotoväder också. Och jag som hade lagt upp en bildgåta för att roa dig. Hoppas att det ordnar sig snart!

    SvaraRadera
  2. Ååh, såg nu att du har lagt till en resa på listan. Är det voodoo-resan? Låter himla spännande!

    SvaraRadera
  3. SV: Ja, du har helt rätt. Som vanligt. :) Vi tänker lika. Men du missade en. Jag håller på svaren ett tag.

    SvaraRadera
  4. Eller förresten... du missade två för jag missade också en, haha.

    SvaraRadera
  5. SV: Japp, jag fick svar och du fick många. Läs ovan!

    SvaraRadera
  6. Pumita: Ok då vet jag. :-)
    Och ja, det är där voodoon kommer in.

    SvaraRadera
  7. Haha, det var inte de två jag menade! Isf finns det två till i de ord som du redan använde.

    Får kolla lite på det där med voodoo... och de där länderna har mörka fläcker på min karta annars också.

    SvaraRadera