28 april 2012

Ordlös lördag - Monochrome


Fler monochroma lördagsbilder finns på Ordlös lördag.

16 kommentarer:

  1. Herlig bilde og flott komponert motiv! Lyset gir en super siluett-effekt!
    Passer utmerket til ordløs lørdag!
    God helg til deg!

    SvaraRadera
  2. Tak for din hilsen og nyd din weekend :-)
    Hvor er det smukt, enkelt og genialt komponeret.

    SvaraRadera
  3. Ordlöst passar bra här, för jag blev helt stum när jag såg den här vackra bilden, superfin!

    SvaraRadera
  4. Skönt som omväxling till att det färgrika som börjar komma fram utomhus!
    Nej du skidorna har jag tryckt långt in i förrådet. Nu blir det vandring längs sluttningarna l Ligurgien och Toscana.
    Cinque Terre, Lucca och Pisa.
    Jag får inte in foton på bloggen med Iphonen,vad gör jag för fel?!

    SvaraRadera
  5. Snyggt softad bild..
    Stillsamt att titta på!

    SvaraRadera
  6. Snyggt med "nakna" träd i silhuett! Snyggt fotat!

    SvaraRadera
  7. vilken stämning! här vill man verkligen inte ha några ord. bilden säger så mycket.

    SvaraRadera
  8. Vakkert :-)
    Ha en flott kveld :-)
    Hilsen

    http://www.starbear.no/mormor/2012/04/28/ordlos-lordag-4/

    SvaraRadera
  9. Mycket snyggt.
    Du har fångat en härlig stämning i bilden.
    Vackert!

    SvaraRadera
  10. Borde egentligen kommentera ditt föregående inlägg, vilket jag härmed gör;-): Stårligt så det förslår tycker jag. Toppen foto!
    Å varför jag hellre skriver om ditt föregående inlägg beror på att jag inte är så förtjust i svart vita bilder. Man tappar så mycket - bland annat all färg till exempel;-)
    Men jag medger att din bild är vacker...

    SvaraRadera
  11. Ensamt och lite tragik i fotot, men jag gillar det skarpt.

    SvaraRadera
  12. trolsk bild, härlig gråskala.
    red

    SvaraRadera