01 april 2012

Skyltsöndag


Öööö... vad hette stället nu igen..?

7 kommentarer:

  1. Haha, är du inte läskunnig? ;)

    Jag har inte fixat ngn skylt idag, kanske hinner jag senare ikväll. Håller på att plugga in mig på Amsterdam. Visst har du varit där?

    SvaraRadera
  2. Pumita: Jodå det har jag, men det är så länge sedan att jag inte kommer ihåg speciellt mycket. Så ett nytt besök nu skulle nog kännas som att komma till en ny plats. :-)

    SvaraRadera
  3. Det står ju ett telefonnummer. Ring och fråga! :-)

    SvaraRadera
  4. Stare: Hej, var det hit jag skulle?? :-)

    SvaraRadera
  5. Så synd! Tänkte att jag kanske kunde få lite insider-tips från dig. :) Jag postar min skylt med obegripligt text till Bildligt ikväll så hinner jag läsa ut första reseguiden.

    SvaraRadera
  6. Hi, hi aningens svårt att orientera sig där tror jag;)

    annette

    SvaraRadera
  7. annette: Smått förvirrat läge. :-)

    SvaraRadera