24 april 2012

Snart så...



9 kommentarer:

  1. Står den i full blom;) Läckert att fota tulpaner i det här stadiet, vackra även då.
    När jag såg rubriken trodde jag att Du skulle iväg på någon liten snabb resa;) Själv drar jag iväg till Dubrovnik med omnejd i mitten av maj;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter trevligt med Dubrovnic. Du får ladda med minneskort så vi andra får se sedan. :)

      Radera
  2. WOW!!! Å just limegrön är min favo färg, tackar för den du... denna första soliga dag på länge. Bilden förstärker vårkänslorna:-)

    SvaraRadera
  3. Spännande ild, man vill stanna och vänta och se ... :)

    SvaraRadera
  4. Den var fin! Har inte täkt på det förut, men de är ju lika vackra i knopp!

    SvaraRadera
  5. Det ser lovande ut. :) Hoppas dock att de har kommit lite längre i tulpanernas lovade land. Önskar dig en finfin helg!

    SvaraRadera
  6. Om värmen jag kände på hemvägen står sig i helgen så slår den nog ut;)

    Ha en fin helg!

    annette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får hålla koll på den. :)

      Radera