16 maj 2012

Danmark

En snabbtur till Danmark är inte fel så här mitt i veckan.

7 kommentarer:

  1. Mmmm... det ser gott ut i Danmark!

    SvaraRadera
  2. En sån där liten macka är inte heller helt fel mitt i veckan!
    När jag fyllde år fick jag en burk skalade räkor av min dotter i present.
    Sen fick jag "order" om att göra räkmackor till oss bägge!!!
    Vi njöt, vilket jag hoppas du också gjorde! :-)

    SvaraRadera
  3. Ett danskt smörrebröd. Mums! Ha det så bra även i fortsättningen. Är det Köpenhamn du befinner dig i?

    SvaraRadera
    Svar
    1. En korttur till Helsingör bara.

      Radera
  4. Livet på en räkmacka! Fortsätt så. :)

    SvaraRadera
  5. Inte fel att glida fram i livet på en räkmacka, fortsätt njuta;)
    Själv skall jag börja fundera på min packning;)

    SvaraRadera
  6. Ps, går ju toppen detta med Iphonen, skall testa under min resa!

    SvaraRadera