27 maj 2012

Fototriss - Somrigt





Fler somriga bilder finns på Fototriss.

16 kommentarer:

  1. Blommor är väl bland det somrigaste man kan tänka sig...så vackra bilder!
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det sommarbilder!

    SvaraRadera
  3. Så vackra blombilder, om jag vore du skulle jag förstora dom allihopa!

    SvaraRadera
  4. Så snygga blommor. Skira och så underbara. :-)
    Mycket sommar i dem. Håller med Marit, skulle säkert göra sig bra i större format. Väljer första fotot i denna vackra triss.

    SvaraRadera
  5. Tredje bilden är fantastiskt fin =)

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga macrobilder!
    Måste också ut och krypa lite påminner du mig om nu!
    ;-D

    SvaraRadera
  7. Fint sammanhållen blomstertriss!
    Passar perfekt idag!

    SvaraRadera
  8. Vilken härligt somrig, blommig triss!

    SvaraRadera
  9. Det ser riktigt somrigt ut på dina bilder.

    SvaraRadera
  10. Så lääääääääckra bilder, kan inte välja favorit, alla är så fina och alla har ngt som är det där lite extra.

    SOMMAR!

    SvaraRadera
  11. Otroligt vackra makron här!!!

    SvaraRadera
  12. Underbara bilder,gillar den sista bäst :)

    SvaraRadera
  13. Macrobilder på just blommor.. de där, små vilda är så himla fint på bild.. Somrig triss helt i min smak :)

    SvaraRadera
  14. Oj så länge sedan jag kikade in här...Hej.
    Fin triss du du levererar gillas!!

    SvaraRadera