26 maj 2012

Ordlös lördag - Gammalt och nytt


Mer gammalt och nytt finns på Ordlös lördag.

16 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild. Vilket träd!!! Jag skulle också hylla den ;)
    WOW

    SvaraRadera
  2. Hm, undrar hur de tänkte med de där färggranna tygerna. Ska det vara praktiskt (hålla ihop trädet eller nåt) eller bara att det är vackert? Ett imponerande träd hur som helst.

    SvaraRadera
  3. Helt fantastisk bild. Imponerande träd!

    SvaraRadera
  4. Det här var en jättefin bild på temat. Vilket träd. Det har nog många år på nacken.

    SvaraRadera
  5. Men vad har de gjort? Det är ju inte färgerna på böneflaggor. Men det blev snyggt!

    SvaraRadera
  6. Det var ett fint gammalt träd. Det kanske är flera träd som växer ihop?
    Förstår att de firar det 200 år gamla trädet. :-)
    Varför det färgglada tyget runt stammen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Något buddistiskt skulle jag tro, även om det är lite fel färger som Stare påpekar.

      Radera
  7. Herlig bilde og flott tolking av temaet!

    SvaraRadera
  8. Hmm, ja man kan nog undra lite. Men superfin bild - faktiskt dagens bästa på temat vill jag säga. Underbart gamla träd med dessa nya färggranna band som binder ihop eller? Fint som tusan Della!

    SvaraRadera
  9. Ett underbart exempel på gammalt och nytt. Dessutom blir jag glad av alla dessa fina färger. Japp det blir jag - glad alltså:-)

    SvaraRadera
  10. Wow - vilket underbart träd!

    SvaraRadera
  11. Spännande bild - visst kan man hylla trädet för imponerande ålder. Naturen är som bäst när mänskliga hjärnor inte lägger sig i och förstör.

    SvaraRadera
  12. Kan knappast bli bättre på det temat, tror det gamla trädet känner sig som ung på nytt med alla dessa fina färgglada band omkring sig;)

    SvaraRadera
  13. Så fint! Skulle vilja veta mycket mer om varför, men men.
    Det är okay att bara tycka du lyckats suveränt med temat antar jag!
    :D

    SvaraRadera