23 maj 2012

Väntan


Jag tror haren väntar på att Lidl ska öppna.

Mer väntan på Onsdagstema.

10 kommentarer:

  1. Extrapris på morötter?

    SvaraRadera
  2. Ja, där sitter han o väntar..;)

    SvaraRadera
  3. Samtidigt på sin vakt! Först framme när dörren öppnas!

    SvaraRadera
  4. Skal den kjøpe gulrøtter???
    Flott bilde.Nyt kvelden

    http://www.starbear.no/mormor/2012/05/23/onsdagstema-110/

    SvaraRadera
  5. Hoppsan hare - står du först i kön!

    det är ungefär som den hare jag fotograferade på flygplatsen i Prag. Den sprang runt där och letade rätt plan! ;-))

    SvaraRadera
  6. Hahaha!!! Undrar vad han är sugen på. Toppen bild och text som får mig att skratta:-)

    SvaraRadera
  7. BUH!
    .

    .

    .

    .

    .

    Nehej, den sitter fortfarande kvar ...

    SvaraRadera
  8. Härlig bild på haren mitt på parkeringen.
    Skrattar åt din bildtext, perfekt. :-)

    SvaraRadera
  9. Vilken snygging :)
    Jag trodde först det var snö i bakgrunden eftersom det glittrar så!

    SvaraRadera