02 juni 2012

Byggare Bob



















Idag meckar jag.

9 kommentarer:

  1. Åh, operation Rädda Dellas bilder. Eller har du dem i säkert förvar redan? Själv hade jag tänkt mig en utehelg men en snabb blick ut genom köksfönstret omkullkastar alla planerna... eller de flesta iaf. Precis läst ut en bok, bara att ta sig an nästa. Trevlig helg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevlig helg till dig med! Det där med bok låter inte fel. Mina bilder är snart dubbelt så säkra som igår. :)

      Radera
  2. Tänk vad det finns på Ikea! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om det ändå hade varit IKEA-priser... :)

      Radera
  3. Om du meckar borde du väl vara "Meckar-Micke"???? Inte har jag småbarn...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan inte det där riktigt med namnen... men det kanske är det är det jag är idag. :)

      Radera
  4. Idag har du något gemensamt med maken. Han meckar också... fast hans PC är beige;-)
    Å grattis att du klarade det. Duktig tjej!

    SvaraRadera
  5. Eftersom det verkar ha gått bra antar jag att Du inte använde Byggare Bob`s typ av verktyg/maskiner, grattis till att fixa det på egen hand!

    SvaraRadera