10 juni 2012

Fototriss - Lugn och ro





Fototriss

18 kommentarer:

  1. Vilka närbilder! Blir som på understa bilden- grön av avund!

    SvaraRadera
  2. Undersköna bilder som du tagit i lugn och ro ;) För dessa stressade du nog inte fram!

    SvaraRadera
  3. Superfina makrobilder, här krävs det lugn och ro för att få till så klara bilder. Du har lyckats toppenbra!

    SvaraRadera
  4. Snygga macro!
    Jag har en tendens att bli rilktigt "upphetsad" när jag kommer igång med fotograferandet. Får nästan hjärtklappning om jag lyckas hittat ett motiv som kanske kanbli något!

    SvaraRadera
  5. Underbara macrobilder!
    Sista på vattendroppen blir min favvis!

    SvaraRadera
  6. Sista bilder är ju helt underbar!

    SvaraRadera
  7. Superläcker triss som är fylld av lugn o ro!

    SvaraRadera
  8. Ljuvliga bilder, som alltid. Det finns mycket glädje och energi att hämta i naturen.

    SvaraRadera
  9. Kan bara instääma: här njuter jag! Vilken triss:-)

    SvaraRadera
  10. Så underbara bilder. Otroligt vackra alla tre. Första ser ut eom en porslinsblomma. Den andra bilden är så läcker när du lyckats få fokus enbart på en lilla "tungan" som sticker upp. Den sista bilden är så snyggt fångat och jag gillar att det faktiskt blir en liten spegel där man kan skönja reflektionerna. Snyggt

    SvaraRadera
  11. Härligt vackra bilder, jag gillar särskilt den tredje bilden med vattendroppen. :)

    SvaraRadera
  12. Precis..att leka med sin kamera är verkligen lugn o ro..stadig på handen..andas lugnt..kanonbilder.

    SvaraRadera
  13. Fina trissbilder som andas lugn och ro. Droppen är toppen. :-)

    SvaraRadera
  14. Den sista bilden med droppen är min favorit ...
    Håller med Jah ... Här råder Lugn och Ro.

    SvaraRadera
  15. Så snyggt, du har valt att gå in i det lilla.
    Härliga makrobilder, känner av ditt lugn.
    Vackra bilder, tycker mycket om droppen på bladet.

    SvaraRadera