09 juni 2012

Ordlös lördag - Röra


Ordlös lördag

10 kommentarer:

  1. Ja, i den röran vill jag inte försöka koma fram! Vad händer?

    SvaraRadera
  2. Studenten? Japp vilken röra! Jättefin tolkning!

    SvaraRadera
  3. Litt av en rør, kan man si.
    Flott bilde.
    Mormor på mure.

    Her finner du min røre/mitt rot.
    http://www.starbear.no/mormor/2012/06/09/ordlos-lordag-10/

    SvaraRadera
  4. Att röra sig i såna röror är inte min starkaste gren... blir lätt frustrerad... men du stod ut och tog ett fint kort! :)

    SvaraRadera
  5. Folksamlingar är inte min grej, då får jag panik. Här verkar det vara en enda röra med folk. Fint väder verkar det vara i alla fall :0)

    Hos mig är det folk som tittar på annat folk som hissas upp i en byggkorg för att titta på utsikten över stan.

    SvaraRadera
  6. Studentutsläpp i strålande sommarväder. Trots det skulle jag inte heller stå mitt i den röran. Toppen och rörigt bidrag!

    SvaraRadera
  7. Ja där var det rörigt, fin tolkning!

    SvaraRadera
  8. Det jäser....av nybakade studenter kan jag tro!

    SvaraRadera
  9. Folksamlingar kan tolkas som röriga - lugnet finnas ovanför (i bilden)!

    SvaraRadera
  10. Bara att gå rakt fram med huvudet högt, så brukar det lösa sig även i sådana stooora folkgrupper;)

    SvaraRadera