21 juli 2012

Ordlös lördag - Blandat





Fler blandade bilder finns på Ordlös lördag.

17 kommentarer:

  1. En mysig liten gränd med vackra hus. Gamla hus har verkligen en speciell charm som lockar fantasin.

    SvaraRadera
  2. Ett riktigt "strosa-kvarter" :) Mysigt!

    SvaraRadera
  3. Helsingör! En fin stad att strosa runt i.

    SvaraRadera
  4. Vackert och jag gillar de små gränderna. Jag gissade skåne först men det var inte så långt ifrån.

    SvaraRadera
  5. Koselig bilde og godt eksempel på Blandet!
    takk for kommentar! -Margit-

    SvaraRadera
  6. Mysigt foto från den danska bakgatan. Förstår att du tog ett foto. Härlig blandning i både färger och ålder på husen.

    SvaraRadera
  7. Så fint, vilken härlig gränd. Är du i Helsingör som någon säger. Då måste jag bara åka dit nån gång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det här är Helsingör.

      Radera
  8. Underbar blandning av vackra, gamla hus!

    SvaraRadera
  9. Jättefin mix av färger och formar...

    SvaraRadera
  10. Så vackert och så osvenskt! Helsingör såg jag i kommentaren. Å blandningen bra älskar jag!

    SvaraRadera
  11. Du har blandat väl!
    Där vill jag gå en tidig morgon.

    SvaraRadera
  12. Helsingör däremot älskar jag, jättefin bild på en gata jag känner igen!

    SvaraRadera
  13. Vad mycket det betyder för atmosfär och humör med en så här frisk färgblandning på stadshus!

    SvaraRadera
  14. Härlig bild där gillar jag också att strosa. Tänk så många vackra platser det finns i Sverige och i andra länder. Var och en har sin charm!

    SvaraRadera