28 juli 2012

Ordlös lördag - Upp och ner



Fler ordlösa lördagsbilder finns på Ordlös lördag.

13 kommentarer:

  1. Fy, så läskigt! MEN vilken snygg bild!

    SvaraRadera
  2. Kom hem från en festival med liknande attraktion förra veckan. Jag skulle aldrig våga, eller snarare varför skulle jag? ;0P Snyggt fångat mot den blå himlen.

    SvaraRadera
  3. Usch då! Tänk vad de utsätter sig för, för att du ska få en snygg bild!

    SvaraRadera
  4. Ja tänk om man vore så modig att... Kan inte ens tänka tanken utan att få ståpäls...
    Bilden är ju som vanligt perfekt till temat!

    SvaraRadera
  5. Härlig bild på "kittel i magen"!

    SvaraRadera
  6. Åh så passande! Härligt fotat! Skulle aldrig våga sätta mig i en sånt.
    Häftig bild!

    SvaraRadera
  7. Läbbans och stiligt mot en helt blå himmel :)

    SvaraRadera
  8. Aldrig i livet att jag skulle sätta mig i den mojängen! :/

    SvaraRadera
  9. Karuseller är ingen höjdarupplevelse för min del... men på foto är det helt okej ;) Trevligt för många att åka Upp & Ner :)

    SvaraRadera
  10. Riktigt cool bild, men jag är glad att det inte är jag som hänger där upp och ner.

    SvaraRadera
  11. Däruppe skulle jag velat vara med;)

    SvaraRadera