18 juli 2012

Ordlös onsdag - 0,5 liter


Fler halva litrar finns på Ordlös onsdag.

9 kommentarer:

  1. Med tanke på japaners låga alkoholtolerans så delade väl grabbarna på halvlitern? De ser glada ut så det räckte!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag säger som "stare" ovanför, japaner brukar inte vara så stora vad gäller alkohol,så antigen delad halvliter eller en varsin alkoholfri skulle jag tro;)

    SvaraRadera
  3. Skön bild. Killarna är säkert glada för denna utekväll efter jobbet och så har de ju fått chansen att visa upp sin stad för dig, hur man roar sig där i hamnstaden.

    SvaraRadera
  4. Åsså det obligatoriska V-tecknet som alla, precis alla japaner oavsett ålder alltid visar upp när man (som icke japan) fotar dom.
    Bilden är helskön och Asahi ölen (tror det när jag tittar på flaskan) är inte fel alls:-)

    SvaraRadera
  5. Så mycket Japan i bilden, rummet inredningen gesterna, att jag blir alldeles nostalgistucken :) Plus Asahihalvan förstås!

    SvaraRadera
  6. Hehe, tänk så glad man kan bli av en 0,5 liters!* Fast de är nog lika glada av att bli fotograferade.

    * för mig räcker det med 33 cl (kanske en Superbock som i Portugal, hihi). Gott med öl ibland när det är varmt men dricker oftast hellre vin.

    SvaraRadera
  7. 0.5l - Danskvand (Soda) Med Lime tak!!! .. Det bliver jeg lige så glad for som de gutter der. Flot billede, Della!!

    Tak for dit bidrag til O.O Ordløs Onsdag

    SvaraRadera