04 juli 2012

Ordlös onsdag - Gatubild


Fler gatubilder finns på Ordlös onsdag.

10 kommentarer:

  1. Där har väl inte jag varit? Var är du? Känner inte igen det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, där har du varit.

      Radera
    2. Ni blir väl inte ovänner nu? Så ni tog inte bilder båda två där? Eller så är det som man brukar säga att två fotografer på samma plats ser olika saker och fotografera på olika sätt, även om platsen kan tyckas densamma.

      Radera
  2. Nepal? Fint fra gate i Neal :-)
    Ha en fin kveld :-)
    Mormor på Klagemuren

    SvaraRadera
  3. Åh! Sånne gater liker jeg!

    SvaraRadera
  4. Snacka om kulturkrock med förra inlägget. Eller kanske inte, om Annemors kommentar stämmer. Men jag har lite svårt att få det till Nepal. Jag menar tegelhus och Nepal...
    Bilden är iaf hur fin som helst!

    SvaraRadera
  5. Woooooow.... Det er som BP siger - et kulturshock - men et pragtfuldt et ... wow. Det er vidunderligt simpelthen :D - Tak for dit bidrag til OO = Ordløs Onsdag (www.starone.dk/b5) - og et stort velkommen!! Jeg håber vi ser mere til din kunst her.

    SvaraRadera
  6. Gosch vilken bild säger jag ofta tror jag hos dig för det finns ju liksom inget mera att säga .-)))

    SvaraRadera
  7. Gatubild två dagar i rad, ja det är inte fel för jag gillar ju gatubilder, och här det en väldigt fin bild som säger lite om vardagen bakom turiststråken!

    SvaraRadera
  8. Oj vad jag gillar den här bilden!

    SvaraRadera