14 oktober 2012

Fototriss - Så här ser det ut där jag är




Fototriss

11 kommentarer:

  1. Oj vad jag gillar din triss, mycket tjusiga bilder.

    SvaraRadera
  2. Så fina höstbilder!
    Snyggt trissat!
    Ha de gott!

    SvaraRadera
  3. Snyggt och effektfullt.
    tror att jag gillar första allra bäst. Finns ett "sug" som gör att jag blir nyfiken och vill kika bakom vägkröken!
    Ser att ni har det ganska grönt!

    SvaraRadera
  4. Snygg triss, riktigt läcker! =)

    SvaraRadera
  5. Snygg triss. Det ser ut som om träden växer mitt i vägen.

    SvaraRadera
  6. Var en lite annorlunda och kul triss, väldigt nyfiken på vad som finns bakom krönet;)

    SvaraRadera
  7. Den där vägen ser väldigt nyasfalterad ut! Med tanke på hur pass små träden är verkar hela området vara ganska nybyggt. Blev en läcker bildserie, lite avskalat på något spännande sätt. När du tagit fotografierna så där i vägbacken blir det mycket himmel och mark på bilderna. Inte mycket av allt det som brukar synas där emellan. Intressanta är dina foton, funderar lite på var de kan ha gatlyktor med sådant utseende. :-)

    SvaraRadera
  8. Intressant analys. :) Det är ett alldeles nytt område, så nytt att det inte ens finns hus där men väl dessa gatlyktor som fascinerar mig mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jacques Tati gjorde en film, "Min Onkel" där hans alter ego, herr Hulots syster bodde i ett nybyggt område i filmen. Där såg det ut lite som på dina läckra foton. :-)

      Radera
  9. Fina foton! Jag gillar foton med "rymd" i med himmel och horisont!

    SvaraRadera