21 oktober 2012

Ordlös lördag - Aktivitet


Fler aktivitetsbilder finns på Ordlös lördag.

9 kommentarer:

  1. Ja här kan man verkligen se aktivitet. Flott bild.

    SvaraRadera
    Svar
    1. men oj är det kajakfotboll?! ;-))

      Radera
  2. Hoppas aktiviteten var i somras!
    Härligt "fotofång"!

    SvaraRadera
  3. En härlig bild ! Full fart, vått, kämpigt och så kul det ser ut ! Snyggt fångat.

    SvaraRadera
  4. min kommentar hamnade fel----
    skulle vara ett eget inlägg :-))

    men oj är det kajakfotboll?!

    SvaraRadera
  5. Full rulle på grabbarna! Ser ut som de fäktas med paddeln. :-)
    Har Pysselfarmor rätt?! En vattensport som jag själv aldrig sett, undrar hur många de är i varje lag?
    Tack för din kommentar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanotpolo heter sporten och jag hade heller aldrig hört talas om den före jag stötte på den här i Nyköping i somras. Fullt med fart och fläkt och en massa kämpande om bollen. Jag har för mig att det var fem spelare på plan och några avbytare vid sidan om. Målet satt några meter upp i lyften. Det var kul att titta på.

      Radera
  6. Det där ser tufft ut men de har säkert kul! :)

    P.S. Det skakar ordentligt i CR men det har du säkert läst om. Hoppas att det lugnar ner sig tills det är dags. :)

    SvaraRadera