19 februari 2013

Tisdagstema - Lila



Tisdagstema

21 kommentarer:

  1. Lila hår kanske man ska testa eftersom lila är min favoritfärg...
    Ha det bra!
    Kram Kakan

    SvaraRadera
  2. Wow, så läckert med färg på flätorna.
    Undrar om det är håret som fått färg eller flätat garn i hårets flätor.
    Snyggt ser det hur som helst ut. :-)

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken häftig frisyr. Men lila i håret, nej tack. :)

    SvaraRadera
  4. Inte en allt för vanlig hårfärg ;-) Snyggt och roligt att lite annorlunda motiv kan komma till användning i fotoutmaningen.

    SvaraRadera
  5. Vacker lila färg och stilig håruppsättning!

    SvaraRadera
  6. Som gammal frisör säger jag bara. Jättetjusigt och vilket hantverk.

    SvaraRadera
  7. Et flott og annerledes bidrag! Vakker hårpryd! -Margit-

    SvaraRadera
  8. Snyggt i grunden tycker jag även om inte jag personligen "klär" i det;)
    Men framförallt, FÄRG!!

    SvaraRadera
  9. Gillar de här hejdlösa färgkombinationerna och färgglädjen. Ibland tror jag att alla människor i Norden är färgblinda. Varför halkar vi annars runt i svart och brunmelerat alla grå vinterdagar. Ja varför gör jag det?

    SvaraRadera
  10. Nåt sånt där hade inte passat på mig ;), men på henne klär det bra.

    SvaraRadera
  11. Wow, det var en äkta halleluya-frissa, det må jag säga! ;) Jättesnyggt!

    SvaraRadera
  12. Som ett konstverk! I stället för ett hårspänne....snyggt!

    SvaraRadera
  13. Gud så vackert - en gång till! Vilken shot!

    SvaraRadera
  14. Det där lila håret var det mer stil på, än de ungdomar här hemma som går runt med lila i håret :0)

    SvaraRadera
  15. Snyggt, det där slänger man inte ihop på en kvart!

    SvaraRadera
  16. Så fina bilder du visar i din blogg! Jag påmindes nu om att jag missat Tisdagstema ;)

    SvaraRadera