09 mars 2013

Utflykt


Idag gör jag en utflykt till Vildmarksmässan.

4 kommentarer:

  1. Hoppas du satt skyddad när du tog den här bilden! En elefant som viftar med öronen är inget gott tecken. Ha det så trevligt idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och den trumpetade rejält också när den gjorde utfall mot bilen där jag satt. Tur att det inte var första gången jag var med om det för nu slapp jag den där adrenalinchocken.

      Radera
  2. Stare verkar vara rädd om dig. Å jag förstår honom. Hur f*n fick du till den bilden!!? David Attenborough skulle ha varit väldigt stolt över dig!
    Ska troligen palla mig till Vildmarksmässan imorgon. Den är kul - dessutom pågår det ju båtmässan också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vildmarksmässan var väldigt trevlig. Mycket att titta på.

      Radera