29 maj 2013

Onsdagstema - Kvinnofrågor


Onsdagstema

14 kommentarer:

  1. Här har vi i mitt tycke utan tvekan dagens bästa bild !!

    SvaraRadera
  2. Oj! Så bra bild! Säger allt om temat!

    SvaraRadera
  3. Jättebra bild..och här i Sverige är känslorna heta i ämnet "offentlig mjölkdrickning" ;-)

    http://sussiesphotoworld.wordpress.com/

    SvaraRadera
  4. Ååh... älskar den bilden... så mycket kärlek...
    Ett utmärkt val till temat!

    SvaraRadera
  5. Nydelig og veldig illustrerende bilde til temaet.
    Ha en fin torsdag.
    Mormor

    SvaraRadera
  6. Har sagt det många gånger förr, men kan liksom inte lååta bli att upprepa mig: det är ingen som tar sådana fantastiska bilder som säger precis allt. Du porträtterar människorna på ett visst sätt som du borde lära ut till pressfotografer som jobbar på våra dagstidningar - bland annat.

    Svar: Hahaha! Inte många rätt där inte. Vet inte hur jag fick för mig att du bor i stor-Stockholm, men var helt bergis på det. Nej, jag ska sluta leka Sherlock. Är uppenbarligen inte så speciellt bra på det. Det finns tre bloggare som verkligen har lyckats med att vara totalt anonyma: du, Stare och Pumita. Klart man blir lite (= mycket) nyfiken på er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir så glad, kul att du säger så. :)
      Det är faktiskt kul när du leker Sherlock.

      Radera
    2. Jag blir förvånad över att BP trodde att du bor i Sthlm... för du visar bilder "hemifrån" då och då. ;)

      Radera
  7. Kunde ju inte bli ett bättre val av bild till detta tema, så vacker och stämningsfull bild!!!!

    SvaraRadera
  8. En talande bild.
    http://www.donnasfoto.se/blog.html

    SvaraRadera
  9. Du kunde inte ha valt en bättre bild, fin på alla sätt och klockren till temat.

    SvaraRadera
  10. Vilken vacker bild på temat. Tänk så mycket tjafs det kan vara om att amma eller ej, offentligt eller ej, när det är något av det naturligaste som finns. Det tycker jag denna bild visar.

    SvaraRadera