19 maj 2013

Pingst


Helgbilden

12 kommentarer:

  1. Ljuvligt. Tänk om vi hade fått ha kvar Annan Dag Pingst också. Urtrist att man tog bort den,årets finaste helg!

    SvaraRadera
  2. Vackert! Som Rajson säger - det hade inte varit hel fel att vra ledig imorgon. Men snart är det ju den 6 juni och långhelg, så jag klagar inte.

    SvaraRadera
  3. En till som har fotat dem fina körsbärsblommorna. En superfin närbild på blommorna!

    SvaraRadera
  4. Underbar bild från din helg :) Visst är det vackert ute nu :)

    SvaraRadera
  5. Så vackert! En fin tid nu!Elisabeth

    SvaraRadera
  6. Åh, så vackert! Den här tiden är verkligen den allra vackraste!

    SvaraRadera
  7. Ljuvliga blommor som tyvärr blommar så kort tid! Vackert fotat!

    SvaraRadera
  8. Just nu blommar dessa i massor på de träd jag har på min väg hem från bussen...gatan jag går fram mot vår villa tar ca 7 minuter - kantad av vitblommande träd. Det är så vackert!

    SvaraRadera
  9. Har det varit Pingst!?
    Den helgen har försvunnit i mitt medvetande efter att annandag pingst försvann, bilden säger mej att det kanske var sol i Pingst, så fint ljus i bilden!

    SvaraRadera