11 juni 2013

Tisdagstema - Innehåll


Ska bara testäta lite.

Tisdagstema

8 kommentarer:

  1. Gott innehåll var det här.

    SvaraRadera
  2. Tyvärr inget innehåll som faller mig i smaken, men bra tolkning!

    SvaraRadera
  3. Mums! Å när du har testat innehållet så förväntar jag mig en detaljerad matrescension;-)

    SvaraRadera
  4. Vilken... annorlunda bild hos dig !! Testät du så väntar vi andra på din recension av innehållet ;-)

    SvaraRadera
  5. Mums :-) Ett innehåll som jag gärna smakar på

    SvaraRadera
  6. Vill också testa det Du bjuder på i bilden, tror nämligen att allt är väldigt gott, kan knappast inte smaka illa med det innehållet;)

    Lite vin till skulle sitta bra;)

    SvaraRadera
  7. Recension: Sådär... Förpackningarna såg trevligare ut än innehållet, som var lite söndermosat. Godast var oliverna med citron. Har ätit bättre.

    SvaraRadera
  8. Aha, skulle just höra hur det smakade, bra då vet jag att jag inte skall köpa detta!

    SvaraRadera