11 juli 2013

Nej tack


Sådan här nougat tycker jag inte om. Om nu någon undrade.

7 kommentarer:

  1. Yuck! Gillar ju inte sötsaker över huvudtaget, men här ser jag varenda fyllning i mina tänder ryka;-)

    SvaraRadera
  2. Håller med dig!
    En liten fråga, finns du på Instagram? Själv heter jag lottasfotografi där.
    Ha en fortsatt fin sommar !

    SvaraRadera
  3. Nej, det där går inte alls ihop med min idé om vad som är nougat. Den sortens chokladiga nougat jag menar med nougat ... den är ju mer än ätbar :)
    Sv: Tack för din uppmuntran! :) Jag är på väg ur svackan!

    SvaraRadera
  4. Blääk, säger jag också. Choklad, som jag tycker om, är visserligen också sött men inte liika sliskigt. ;)

    SvaraRadera
  5. Första gången jag smakade den typen av nougat var lite av en chock faktiskt, något så äckligt sött har jag vare sig tidigare eller senare smakat, fast bilden var snygg ändå;-))

    SvaraRadera
  6. Nepp, inte min favvo heller!
    Fast det se lite lockande ut!

    SvaraRadera
  7. Vilken tur, annars hade det nog varit svårt att hålla plånboken i styr ;)

    SvaraRadera