08 augusti 2013

Kompensation


Det spöregnar. Om någon behöver en reservsol så finns det här.

7 kommentarer:

  1. Ja, tack! Precis vad jag behöver. Nu går "den riktiga solen" ner snart dessutom... inte för att jag har sett den sedan imorse. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här bara skvalar det. Välbehövligt i och för sig.

      Radera
  2. Till och med två solar, den i föregående inlägg inräknad:-)
    Här ösregnar det också. Ska blogga om det imorgon.

    SvaraRadera
  3. Tack, jag tar gärna en reservsol i väntan på den äkta! ;)
    Trevlig helg, för idag är det fredag!

    SvaraRadera
  4. Missade din sol igår hade behövts i den grå dagen.
    Idag ser vi äkta vara, så länge det varar. Sista timmen i Frösakull, litet sorgligt men allt har sin tid.
    Ser fram emot fotokursen dit jag är på väg.
    Tack för de ljuvliga solarna!

    SvaraRadera
  5. Sätter ett bokmärke här tror jag, det kan behövas lite senare i år ;)

    SvaraRadera