31 augusti 2013

Ordlös lördag - Porträtt


Ordlös lördag

10 kommentarer:

  1. Porträtt fascinerar mig - jag blir alltid nyfiken på berättelsen bakom.
    Snyggt fotat - ett ögonblicksporträtt.

    SvaraRadera
  2. Rakt upp och ner ett porträtt! Snyggt porträtterat av vardagen!

    SvaraRadera
  3. Vid det här laget vet du ju vad jag tycker om dina enastående bilder från Afrika. Å den här är absolut inget undantag. Den är suverän!

    SvaraRadera
  4. Flott, man undres alltid på mennesket bak portrettet.
    Ha en deilig lørdag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/08/31/portrett/

    SvaraRadera
  5. Härligt naturligt porträtt, inget arrangerat utan bara ett ögonblick i livet, snyggt!

    SvaraRadera
  6. Verkligen fint fångat. Ett lysande porträtt på en vacker man.
    Mitt är ifrån 1951, jag är 2 år.

    SvaraRadera
  7. Ögonblicket fanns där o du tog "tag" i det genom att spara det för eftervärlden. Snyggt jobbat.

    SvaraRadera