04 september 2013

Funderar på en utflykt



13 kommentarer:

  1. Till? *undrar hen nyfiket* :)

    P.S. Tack för hälsningen! Snart är det min tur. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. En svensk kombo på några dagar får det bli.

      Radera
  2. Hahaha! Här ser jag dig liggandes på mage för att ta bilden. Å du - det var det värt. En helt suveränt bra bild på snigeln. Den är ju t o m ätbar, så om du hittar hans kompisar har du en brakmiddag à la 1980-tal;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man offrar sig ju gärna lite för en bild. :)
      Snigeln fick "löpa". ;)

      Radera
  3. Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade åååår! :) Skippa brakmiddagen och rädda sen söta snigeln, tycker jag.. Cheesecake med lingonglasyr är mycket godare! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! :) Sniglen fick krypa iväg. Men det tog ett tag.

      Radera
  4. Så väldigt praktiskt att ta huset med sig när man reser på utflykt!

    SvaraRadera
  5. "Den kan bli lång. Jag tar med mig huset!" :))

    SvaraRadera
  6. Låter spännande!
    Härlig bild tagen i snigelperspektiv!

    SvaraRadera
  7. Helt underbar bild på snigeln.
    Du har tydligen fyllt år. Stort Grattis till dig. :)

    SvaraRadera
  8. Är du inte tillbaka snart? Säg till snigeln att skynda sig. ;)

    SvaraRadera