31 oktober 2013

Torsdagstema - I like


Kombinationen resor och foto är inte så dum den heller.

10 kommentarer:

  1. Verkligen inte! Åsså har munken min favo färg på sig, vilket hör saken ännu nättre:-)

    SvaraRadera
  2. Som alltid: ett suveränt porträtt :)
    Och brandgult - I like brandgult!!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild och fina färger som lyser upp!
    På resor får man många bra bilder!
    Anna

    SvaraRadera
  4. Det är väl det som är så bra att man har minnena dokumenterade för annars så minns man inte allt.
    ha en fin dag. Jag gillar deras färg på kläderna. vilka vackra detaljer de har vid byggnaden
    kram Meta

    SvaraRadera
  5. Kan bara hålla med. En alldeles utmärkt kombination. Dessutom bevaras många minnen genom alla bilder som kan plockas fram när man inte är ute och reser.

    SvaraRadera
  6. Visst är det så, allra mest fotar jag när jag är på resa!

    SvaraRadera
  7. Beautiful photo!
    Greetings, RW & SK

    SvaraRadera
  8. Underbar bild som verkligen passar in på din personlighet :)

    SvaraRadera
  9. Det jag tycker är häftigt med bilden är att munken håller på med sin digitalkamera, det gamla möter det nya.

    SvaraRadera