22 januari 2014

Tänk om...


Onsdagstema

12 kommentarer:

  1. Blir verkligen nyfiken på vad barnen kikar på!?

    SvaraRadera
  2. Vilka ansiktsuttryck!!!! Spänning, liiite rädsla, nyfikenhet och koncentration. Å sååå söt den gula tjejen är!

    SvaraRadera
  3. Han (?) ser riktigt tveksam ut, barnet efter tjejen i gula kläder. Hoppas att du berättar snart vad som är på gång! Tänk om jag inte får veta... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk om... Så kan det mycket väl bli. :)

      Radera
  4. Här fick jag plötsligt väldigt många tankar om "Tänk om"... En spännande och fantastiskt fin bild på barnen och du skapar helt klart en viss nyfikenhet hos oss andra.

    SvaraRadera
  5. Tänk om jag får gå i skolan? Tänk om jag får äta mig mätt i dag? Tänk om mina föräldrar kommer tillbaka idag? Så mycket de barnen har att fundera på jämfört med mina privilegierade ungar!

    SvaraRadera
  6. Många tankar som börjar med orden "tänk om" susar genom både huvud och hjärta ...

    SvaraRadera
  7. Tänk om alla barn var älskade och tänk om alla barn fick gå i skolan ... det finns mycket tänk om när det gäller världens barn :)
    Fantastiskt fin bild!

    SvaraRadera
  8. Snyggt fångat, blir så nyfiken på vad de tittar på...

    SvaraRadera
  9. Din bild ger många tankar...Jag tycker bilden är helt fantastisk. =)

    SvaraRadera
  10. Underbar bild! Man blir nyfiken på vad de tittar på.

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig bild, som ger en många tankar.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera