11 maj 2014

Fototriss - Blommor




Fototriss

25 kommentarer:

  1. Underbart ljusa "klara bilder"! Helt i Della-stil! :) Vi blir bortskämda!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tulpanbild! Så snyggt med ljuset som faller igenom.

    SvaraRadera
  3. Underbara blomsterbilder i din triss!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Jättevackra bilder alla tre! Men tulpanbilden är allra vackrast!

    SvaraRadera
  5. Sista bilden är så underbar! Det är ljuset i bilden som drar. Riktigt riktigt härlig!

    SvaraRadera
  6. Ljuvlig triss i vårbilder!!

    SvaraRadera
  7. Vilka fina bilder! Min favo blir också sista bilden som är enastående vacker.

    SvaraRadera
  8. Oj har du varit hemma hos mig och fotograferat? Alla tre motiven finns i min trädgård.
    Behöver jag säga att jag älskar ditt bidrag. Gör en frusen blomsterälskande själ lycklig!

    SvaraRadera
  9. Vackra färgglada vårblommor!

    SvaraRadera
  10. Fina blommor, den mittersta är min favorit, jättefin bakgrund.

    SvaraRadera
  11. Vilka underbara bilder alla tre! :-D
    /Bibbi

    SvaraRadera
  12. Färgglatt och inbjudande. Tulpanbilden dras jag extra mycket till, gillar kompositionen i den. Ha det gott!

    SvaraRadera
  13. Oj oj här är det som att sitta i ett sådant där ljusterapirum! Så himmelens väldigt vackert!

    SvaraRadera
  14. Helt fantastiska bilder! Så ljuvliga färger, ljuset är underbart och så de vackra gula solarna!! Ljuvligt!!

    SvaraRadera
  15. Vilka vackra blommor och så soligt det ser ut!

    SvaraRadera
  16. Så vakkert
    Herlig lys i de vakre blomsterbildene

    SvaraRadera
  17. Glada bilder - härlig triss! :)

    SvaraRadera
  18. Fantastiska bilder! Vilket härligt ljus i dem!

    SvaraRadera
  19. Härliga foton! Vill åxå ha sommar!!!!!

    SvaraRadera