03 juli 2014

Torsdagstema - I like


En skön stund i solen är ju inte fel.

Torsdagstema

8 kommentarer:

  1. En skön stund i solen är aldrig fel, så länge den är skön ;-) Fin bild på den lilla missen. Syns tydligt att den njuter av värme och ljus.

    SvaraRadera
  2. Men så gosig! De kan vila, katterna :)

    SvaraRadera
  3. Är väldigt avis på katten som njuter för fullt. Tänk om den bänken - jag menar solen skulle stå på himlen här;-)

    SvaraRadera
  4. Där försvann den kommentaren...
    Skrev något i stil med att jag är väldigt avis på den katten. Jag menar sol. Gimme, gimme, gimme. Här regnar det hela tiden förutom tidigt på morgonen och efter klockan 21:00 på kvällen...

    SvaraRadera
  5. Oj, den försvann inte alls - kommentaren alltså. Perfekt då får du två varianter och tre kommentarer av mig:-)

    SvaraRadera
  6. Men så mysigt! Min abykatt letar alltid upp solfläckar och sen ser jag hur han bara slappnar av och mår gott!

    SvaraRadera
  7. Aah, ser riktigt skönt ut!

    SvaraRadera