11 oktober 2014

Fototriss - Så här ser det ut där jag är




Fototriss

15 kommentarer:

  1. Jo då, ungefär så där såg det ut hos oss också. Det viktigaste i dina bilder och här irl är att solen sken och att det var riktigt varmt ute. Å de höstliga ljusförhållanden är faktiskt riktigt vackra... kunde jag konstatera idag. Å dina bilder visar just det:-)

    SvaraRadera
  2. De är vackra där i solen, höstlöven :)

    SvaraRadera
  3. Vilka sköna färger! Ser riktigt varmt ut på dina bilder, och det var det ju idag. Lite annat landskap jfrt med Svalbard;)

    SvaraRadera
  4. Grant! Så mycket färger har jag inte här nere. Men sol och blå himmel!

    SvaraRadera
  5. Det känns som att det var länge sen jag såg så blå himmel och mycket solsken, härligt!

    SvaraRadera
  6. Vackra bilder - jag är mest fascinerad av lönnens stam, på första bilden! Den lönnen är ju en äkta trädfarbror!
    Eller är det bara jag som ser farbrorn i stammen. :D
    Berit E

    SvaraRadera
  7. Jag blev nästan bländad av dina vackra och färgglada bilder! Fint! :)

    SvaraRadera
  8. Härliga höstbilder i din triss. :)

    SvaraRadera
  9. Så vacker hösten är hos dig!

    SvaraRadera
  10. Visst är det härligt med höst, speciellt när solen skiner som hos dig!

    SvaraRadera
  11. Vackert! Hösten är så fiiin!!!

    SvaraRadera
  12. Härliga färger nu!
    Fantastiskt roligt att se dina bilder från Svalbard, tack för att du tar oss med på resan!

    SvaraRadera
  13. Så vill jag att det ska se ut hos mig också!!!

    SvaraRadera